Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 9, 2011

Pagi Yang Indah...

Ahad, 09.01.2011

pagi yang sungguh indah... hari yang nyaman... sejuk... itu yang buat saya suka hari ini... dan Alhamdulillah syukur sangat... saya masih diberi kesempatan untuk menikmati keindahan alam Allah ini...

hari ini saya meletakkan target utk menyiapkan semua kerja2 rumah, kemas meja tulis yang sudah tidak nampak seperti meja tulis... dan bersedia untuk minggu persekolahan minggu kedua...

pejam celik pejam celik... dah seminggu berakhir... masa bergerak dengan sangat pantas... saya berharap sangat saya mampu bergerak seiring dengan peredaran waktu... saya tidak mahu tertinggal di belakang lagi...

saya harus bahagikan masa saya dengan baik... insyaAllah saya boleh lakukannya... insyaAllah dengan izin Allah saya boleh...

saat ini saya betul2 rindukan mak dan bapak... ntah kenapa saya sangat rindukan mereka hingga terasa menyusuk dada...

"Ya Allah... berikanlah mak dan bapak keberkatan, kebahagiaan, kekuatan dan ketabahan dalam menjalani kehidupan didunia ini... redhailah mak dan bapak ku ya Allah... lindungilah mereka dari hasutan syaitan, hasad dengki manusia dan tipu daya syaitan serta manusia..."


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"


No comments: