Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

Penat Tapi Seronok...

Ahmadulillah, permulaan 2011 lebih baik dan menarik... bermula dengan semangat dan keazaman kuat utk terus berjuang... disamping semangat dan dorongan mak... saya semakin bersemangat...

ditambah pula dengan persekitaran baru... bilik guru baru... menjadikan saya lebih bersemangat utk bekerja... dan maafkan saya kerana saya masih lupa utk upload gambar suasana bilik guru baru... huhu insyaAllah, i will do it soon...

hari ini banyak kerja yang siap... dan bukan sahaja hari ini tapi sepanjang 3 minggu ini... harapan saya moga Allah terus memberikan saya kekuatan utk menghadapi hari2 mendatang dengan semangat yang sentiasa kuat...

semoga semangat saya tidak luntur... insyaAllah...

oke... break kejap coz saya nak pegi bancuh teh...

oke... continue...

hurm malam ni saya nak cuba update fails dalam lappy ni and draf surat pelantikan jawatankuasa HEM... hehehe insyaAllah saya akan siapkan secepat mungkin...

okelah... saya nak menikmati separuh lagi teh saya... jumpa lagi nti yer...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"


No comments: