Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6, 2011

Saya Sakit Kepala...

adakah kerana handphone saya sakit kepala atau kerana faktor lain saya juga x pasti... tapi yang penting sekarang saya betul2 sakit kepala...

semalam... 12 jam berada dalam bus... sampai hentian duta tros ambil teksi tros balik tido... serius sangat letih wlaupun bukan saya yang memandu...

bangun pagi... siap2 pegi Shah Alam... singgah KL Central pekena Chiken Teriyaki kat Subway... hehehe actually saya betul2 teringin nak makan kek secrets recepies... huhu... tapi fikir2 pagi2 makan kek muak plak...

tapi akan saya usahakan juga bagaimana pun utk merealisasikan impian itu... kehkehkeh...

esok... lagi satu hari untuk saya meneruskan perjuangan... moga saya diberi kekuatan utk meneruskan kehidupan... moga semua urusan saya dipermudahkan... insyaAllah...

p/s: erk... sendawa keluar bau durian... hehehe

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: