Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Saya Tidak Tahu... Jangan Tanya Saya...

Saya tidak tahu apa apa tentang dia... hal umum mahupun peribadi... jadi saya mohon dengan sangat... jgn tanya saya!!!

lebih baik tanya empunya diri... bila mahu berkahwin? dengan siapa? org mana? bila majlis nya? cemana kenal? dan apa juga soalan... lebih baik tanya empunya diri...

sekaligus dapat info yang tepat dapat juga info yang jelas dan benar... dan yakin bukan khabar angin...

cerita yang saya dengar di sekolah tadi agak tidak sedap didengar... moga Allah melindungi saya... moga Allah melindungi kami semua... InsyaAllah

cerita yang saya baca dari blog adik tersaya juga tidak sedap dibaca... moga Allah berikan dia kekuatan menghadapi semua kemungkinan... lebih hebat dugaan ke atas seseorang hamba maka lebih tinggi darjatnya di sisi Allah...

saya bersyukur atas nikmat rezeki yang Allah berikan... syukur sangat ya Allah... moga ENGKAU memberkati setiap rezeki yang saya gunakan...

tak lupa juga... selamat pengantin baru kepada my ex rumate time kat matrix dulu... Wan Noor Hafizah Wan Baharuddin... moga kekal bahagia hingga ke syurga... insyaAllah...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: