Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

Sebenarnya saya bersendirian...

orang selalu tanya saya kenapa saya suka kawan dengan org yang sudah berkeluarga dan yang lebih tua daripada saya...

jawapan saya mudah... kerana mereka tidak pernah mengecewakan saya... berbanding mereka yang sebaya saya atau mereka yang saya gelarkan rakan sebaya...

saya selalu mengharapkan lebih daripada mereka... salah saya juga... sape suruh mengharap...

tapi mungkin juga kerana saya memberi lebih kepada mereka... erm entah la... tp saya selalu di kecewakan... kakak kakak tidak pernah menolak... malah mereka menghulurkan bantuan seikhlas mungkin... saya berterima kasih kepada mereka...

tetapi rakan sebaya?! saya tidak pernah dapat apa yang saya mahukan dalam persahabatan daripada mereka... serius, tidak...

bantuan yang saya minta, dibalas dengan kehampaan...

doa saya moga Allah berikan saya kekuatan menghadapi segala kemungkinan yang berlaku... diberi kekuatan utk menghadapi segala cabaran yang akan menerjah saya...

saya lemah dan saya tidak punya kekuatan... serius saya LEMAH...

Allah... hanya padaMu ku berserah...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: