Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

Seghabut...

Hari ini permulaan sekolah setelah sehari bercuti... sempena Maulidurrasul... selawat dan salam buat mu junjungan mulia...



sampai saja disekolah, bermacam2 perkara harus disiapkan... dan yang paling menyakitkan adalah saya dapat 4 relief... hahaha saya tak kisah dapat relief... cuma... (hanya Allah sahaja tahu apa yang ada dalam hati saya...)


tapi utk mengubati hati dan otak saya... saya bisikkan dalam hati... Allah tahu saya mampu lakukannya... sebab tue Allah berikan ujian ini kepada saya... insyaAllah akan ada penyelesaiannya...



balik rumah... rehat sekejap... then saya call dominos pizza... order satu regular pizza and satu chicken popcorn...



selesai makan, idea pun datang... bayangkan hari ini saya tak punya ruang langsung utk makan dengan tenang... haish sakit hati sungguh... apa juga ya Allah... saya serahkan semua perhitungan kepada Mu...



dan sekarang, saya dalam proses untuk menyiapkan sedikit demi sedikit kerja2 yang banyak bertimbun tue... doakan saya moga diberikan kekuatan dan ketabahan utk mengharungi hidup dengan ceria dan tabah...



moga saya sentiasa bersemangat utk bekerja... moga Allah meredhai saya dalam urusan kerja saya...



readers doakan saya yang terbaik...



p/s: hati saya terusik... ya Allah, kalau benar, saya redha... tp kalau bukan, jauhkanlah...

hehehehe... lagi...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"


2 comments:

a.N.I.s said...

jatuh cinta ?

who?

meh sini meh, ce cite. :P

syahNURazni said...

hehehehe... dah agak dah sure ada yang akan comment disini... hurm buat masa skang x nak share dengan sape2 lagi... hehehe biar dulu... mungkin perasaan suka2 jek nih...