Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

Tumpang Bahagia...


masih saya ingat waktu pertama kali mengajar sains tingkatan tiga... waktu itu tingkatan 3 restu... saya ingat waktu mereka mendapat keputusan ujian mac... dan masing2 kebanggaan kerana markah mereka lebih baik dari sebelumnya... rata2 nya mendapat 30 - 35% dalam sains...

mengikut gred mereka masih gagal, cuma bezanya adalah kerana itulah keputusan mereka yang paling baik dalam subjek sains dari tingkatan satu...

rata2 menunjukkan kebanggaan dan terharu... dan saya?! saya juga tumpang bangga dan bahagia...

dan hari ini sekali lagi saya tumpang bangga... anak murid saya cuma 4 orang... 2 berjaya dalam chemistry dan 2 lagi x berjaya... tahniah kepada yang berjaya dan jangan putus harapan kepada yang tidak berjaya... insyaAllah akan ada ruang dan peluang menanti dihadapan... insyaAllah...

dan kepada yang saya tidak ajar... saya amat berbangga dengan anda... sungguh!!! sangat bangga!!!

teruskan usaha utk menjadi yang lebih baik, dan jangan lupa untuk kembali berbakti disekolah... insyaAllah...

bagi yang kurang berjaya... teruskan usaha... insyaAllah... akan ada ruang dan peluang utk anda pada masa hadapan... doa saya mengiringi kalian... insyaAllah... cuma satu pesan saya, jangan putus asa...







"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"


No comments: