Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

Desperate Sometimes Good...

semalam pemantauan daripada PPD Gombak... biasa la lawatan itu sebahagian daripada tugas mereka... memantau perjalanan P dan P serta memantau fail2 yang telah dibuat oleh cikgu2... berita gembiranya adalah keseluruhannya baik... Alhamdulillah syukur sangat.. 24 jam sebelum pemantauan... semua guru berkaitan telah dimaklumkan utk mengemaskinikan fail masing2... termasuklah saya... 2 bahagian yang melibatkan saya... filing HEM kerana saya Setiausaha HEM dan filing kimia sebagai Ketua Unit... hurm terus terang... fail HEM semuanya siap... cuma fail Unit Kimia... yang tak wujud tu terpaksa saya wujudkan... takkan x wujud2... hurm bahagian paling penting adalah... perancangan strategik... perancangan strategik yang tak siap2... tapi kerana terdesak keesokkannya akan ada pemantauan, maka malamnya saya telah berjaya siapkan....

and paling best... bukan setakat itu sahaja siap... malahan keseluruhan fail siap... hehehe well tahniah utk saya... fail wujud dan lengkap...


and... i have a good news... rupanya unit kimia tingkatan 6 akan mendapat anugerah untuk peningkatan prestasi ari sabtu nih... hehehe tahniah kepada guru yang membantu menaikkan unit kimia prau... ehehe walaupun sebenarnya saya sorang saja cikgu kimia form 6.. tp kejayaan ini merupakan kejayaan semua...


rakan2 yang banyak membantu memberi semangat agar tidak mudah putus asa... biar apa juga yang dikatakan org tentang kalian... saya tetap menyayangi kalian... dunia akhirat... saya menilai kalian dari mata saya dan bukan telinga saya... telinga banyak membohong... tetapi mata tidak... insyaAllah...


terima kasih kerana memberi bantuan seadanya... =)


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: