Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Hibernasi...

seminggu berhibernasi... memberikan saya semangat yang baru serta memulihkan hubungan2 yang retak...

banyak yang telah saya lalui dan serius inilah cuti yang paling menenangkan hati... terasa seperti setiap hari dilalui dengan penuh bermakna...

bermula dengan fasa pertama di Pinggiran USJ... mak datang menemankan adik sebab kak ida balik ipoh... saya? of course la menemankan mak bila adik pegi keje...

cuti ni merealisasikan impian mak utk berjalan ke I-City... hehehe sebelum ni datang, ada saja kekangan... kali ni berjaya menunaikan impian mak... hehehe impian tue...

cuma... terkilan sebab x dapat jamu mak ABC... syukur sebab balik kampung jek, bapak beli ABC... so tercapai juga la hasrat mak utk makan ABC...

balik kampung pulak... biasa la... pagi2 menonton... and perkara biasa yang akan saya buat adalah keluar utk amik gambar pemandangan di Kampung saya... hehe walaupun setiap kali balik itulah rutinnya... tp pemandangannya tidak habis... tetap berbeza dari sebelumnya...

and hari ini, saya terus ke sekolah dari Pinggiran USJ... paling penting... terus ke sekolah dengan penuh semangat... penuh keazaman utk menjadi yang terbaik... bukan yang terbaik dalam kalangan guru2 lain, tetapi terbaik dalam sejarah prestasi saya... =)

moga esok dan hari mendatang juga begitu...

p/s: housemate saya, a.k.a Kak Mar sudah diluluskan permohonan berpindah ke Kelantan... tumpang bahagia dan gembira... akhirnya dapat berdekatan dengan suami... moga Allah merakmatinya dan keluarganya... hurm tinggallah saya berdua dengan sorang lagi housemate...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: