Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

Selesma Itu Ujian

semalam lagi hidung saya sudah berasa ketat... mengiring ke kiri dan duduk buat hidung saya bertambah ketat... bila berdiri lebih selesa... tp x kan saya nak tidur sambil berdiri... mujur bila mengiring kekanan dan tinggikan sikit kepala... hidung saya terasa luas seluasnya... hehe hurm saya sudah ada tweeter... hehehe demi mengikuti perkembangan beto kusyairy saya sanggup belajar menggunakan tweeter.. hahaha... gila kan... hurm x pe la... gila sekejap... hehehe... semalam pertandingan kawad kaki... pengakap dapat no 3 dan 4... hurm entah la... ape nak jadi yerk... esok pula dengarnya ada pelancaran bulan PPDa... hurm menarik tue... ceramah dadah akan diadakan esok pagi... KPJ plak ape citer? aduiiiii... hurm saya bercita2 utk majukan KPJ tapi semangat saya tros lemah bila ahli yang datang cuma 6 org... huhu sungguh sedih... tapi insyaAllah saya akan cuba juga menjayakan KPJ tue dengan ahli yang seramai 6 org itu... doa saya moga mereka berenam itu tidak putus asa... =) "Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

a.N.I.s said...

hahaha.

patut lah eh, nk bertwitter.

beto kusyairi sebabnya. hehehe. dia mmg aktif twitter, dan dia obses dgn wife dia. hehe. loving couple. :)

syahNURazni said...

hahaha itulah sebabnya saya bertambah suka ngan beto kusyairy tu... hehehe...