Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

Stalker...

rupa rupanya ada agent CIA, FBI dan KGB sedang stalker FB dan Blog saya... huhu... hurm baru perasan glamer and ada peminat setia atau secret admire sedang mengintai blog saya... rupanya, agent KGB, CIA and FBI...


jangan salah sangka... CIA bukan la singkatan ape2 juga... CIA adalah Central Intelligent Agency, FBI pulak Federal bureau of Investigation... and KGB pulak bermaksud Agent Perisikan Rusia... hehe x caya ni link dia... click disini...


saja saya memberi penerangan takut2 singkatan2 saya dalam blog ni mendatangkan keraguan kepada sesiapa...


hehehe... apa juga pun, saya redha... saya terima... sebab apa yang saya buat mmg saya berfikir 2 - 3 kali... jadi saya tahu apa yang saya buat...


esok jumaat... hehehe Puan Paridah bakal ke sini... actually banyak sudah perancangan yang saya rancangkan... I-City, Situ Sini... hehehe


kegembiraan yang tidak terkata bila cuti hampir menjelma... hehehe saya nak release tensyen... saya nak pergi bercuti... hehehe... bak kata shah kawan induksi ku... cuti seminggu adalah waktu untuk refresh...


p/s: terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata terima jek la akibatnya... apa juga perkataan yang dikeluarkan, harus bertanggungjawab... apa juga yang berlaku harus terima... Allah tahu apa yang terbaik, Allah tahu bentuk ujian apa yang Dia berikan kepada hambaNya... andai itu ujian utk saya, saya terima dan andai itu adalah balasan untuk dosa saya, juga saya terima... moga Allah meringankan azab kubur saya nti... insyaAllah...



sungguh obses dengan incik ini sekarang... hinggakan saya sanggup selongkar koleksi video lama semata2 utk tengok dia berlakon... juga sanggup google video Elergi Sepi nyanyian Azharina utk tengok dia... obses bukan? hehehe tapi saya tau... dia sudah kahwin... saya suka tengok dia berlakon jek

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: