Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

Lebih Suka Menjadi Pemerhati...

saya ada twitter... tp saya lebih suka menjadi pemerhati... lately ni ada org suka tegur saya... mungkin kerana perubahan imej saya... hurm skali skala perlu juga bercantik2... hehehe ramai juga cakap imej ni seswai utk saya... hurm insyaAllah akan diteruskan... rindu dengan mak... x sabar nak tunggu lagi 28 hari lagi nak pulang ke Perlis... harap2 banjir sudah habis... hehehe dua hari ini betul2 leasure... relax sungguh... hurm saya nak tunggu isnin depan baru nak panaskan enjin balik... ada ura2 tentang perubahan besar2an dan juga melibatkan hidup saya... moga semuanya baik utk semua org... mungkin kadang2 Allah memberi kita ujian sama ada kita redha atau tidak dengan segalanya... bila kita redha... Allah memberi kita rahmat atas keredhaan kita itu... tapi kalau kita tidak ikhlas dengan apa yang berlaku... mungkin Allah akan memberikan kita balasan atau ujian atas ketidakredhaan kita itu... tapi apa juga yang berlaku... kita seharusnya redha... terima apa juga... dugaan atau rahmat... harus diterima... moga ada hikmah disebalik segalanya... insyaAllah... "Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"