Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

Mimpi Indah Sehinggakan Tidak Mahu Dikejutkan...

semalam... erm malam semalam.. tak boleh tido... sebab tilam dihurung semut... aduiii tiba2 jek banyak semut atas tilam...

tapi akhirnya tertido juga... siap mimpi lagi... saya mimpi saya tinggal berjiran dengan encik S... hehehe mimpi gila... tinggal berjiran, tapi berkongsi dapur...

punya la lama berjiran... tp langsung x pernah berjumpa... saya kerja... encik S tido, saya tido, encik S kerja...

akhirnya satu scene yang last sebelum terjaga... saya berjumpa encik S... bukan main gedik saya bila berjumpa encik S dalam mimpi saya tue.. hehehe...

bila terjaga... saya senyum sendiri... adakah kerana waktu siang tadi saya terlalu memikirkan encik S?! hingga terbawa2 dalam mimpi? tapi serius... ini pertama kali mimpikan encik S.. dan wajah encik S tergambar jelas depan mata... jelas... penuh dengan senyuman...

saya berharap saya boleh mimpikan encik S sekali lagi...

sure ada yang tanya, sape encik S? dan pasti nanti ada yang akan SMS @ call tanya saya, siapa encik S?! biarlah menjadi rahsia saya...

encik S tidak pernah luput dari hati saya dari mula hingga kini... biarpun saya pernah bertemu dengan ramai encik encik yang lain... saya tak mampu nak lupakan encik S...

pun begitu, bukan jenis saya utk mengemis meminta perasaan saya dibalas... cukup sekali saya menyatakan (dengan bodohnya) dan direjet (dengan bodohnya juga)... cukup... at least saya sudah mencuba...

andai ada jodoh tertulis di Loh Mahfuz antara saya dan encik S... saya redha... tapi... kalo encik S dengan org lain?! entah la... biarpun berat saya juga tetap harus redha...

perkenalan tanpa pertemuan... itulah kami... putus dan bersambung kembali... itu juga kami... saya tidak pasti hati dia... tp saya pasti hati saya... doa saya... moga Allah memberikan yang terbaik untuk dia... biarpun bukan dengan saya...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: