Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

Pada Siapa Harus Diletakkan Kepercayaan Itu...

hari ini sudah masuk hari kedua hujan turun dengan lebatnya... mungkin rahmat Allah utk bumi gersang yang sekian lama panas ini... hari ini juga saya berpeluang membelanjakan wang ganjaran tuisyen saya untuk membeli pakaian... erk specifically nya tudung... hehehe... dulu sayang nak pakai tapi ari ni saya belanjakan utk diri sendiri... nak tunggu adik dtg sangat la lambat... so dah tergedik2 nak beli tudung baru... hehehe hurm oke berbalik kepada tajuk entri saya... hurm banyak perkara berlaku lately nih... and banyak juga rahsia yang terbuka... hurm entah la... saya juga kurang pasti untuk percaya atau tidak... tapi kebanyakan kisah kalau di analisis ada kebenarannya... hurm entah la... saya hanya mampu mendoakan yang terbaik... saya juga seharusnya memasang MP3 player setiap masa... dimana juga bagi mengelakkan mendengar cerita palsu... huhu...
kepada diriku yang alpha...

yang berlalu biarkan ia pergi...

yang masih tinggal harus dijaga dengan baik...

yang busuk harus dibasuh supaya bersih...

yang wangi harus dijaga supaya kekal wangi...

dengar boleh, percaya boleh tp jangan menyampai cerita...

takut kisah sebanyak 150 patah perkataan bertukar menjadi 15000 patah perkataan...

aznie... insyaAllah, Allah bersama dengan mereka yang sentiasa melakukan kebenaran...


apa juga yang terjadi... saya masih minat mamat nih... haish susah sungguh... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: