Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Stalker...

kalau sesiapa yang menjenguk ke feet jeet saya... mesti akan dapat melihat beberapa pelawat misteri yang saya rasa org yang sama... hurm saya panggil org ini dengan dua istilah... samada dia seorang "SECRET ADMIRE" atau dia seorang "STALKER" erm ape beza secret admire dan stalker? secret admire melawat blog saya dengan senyap... serta penuh kasih sayang... penuh semangat utk ingin tahu apa yang saya tulis... dan tulisan saya menjadi ingatan dalam dirinya sampai bila2... terima kasih utk peminat peminat misteri ini... mereka sungguh berharga untuk saya... sudi2kan la meninggalkan tapak jari awak pada blog ini melalui ruangan komen... stalker pula melawat blog saya... melihat dengan penuh kedengkian... betapa hebatnya saya menggunakan IT... sentiasa mencari kesalahan saya... kesilapan saya utk dijadikan bukti menjatuhkan saya... yeah itulah dia... terima kasih juga saya ucapkan kepada mereka ini... kerana anda telah membanyakkan bilangan pada counter strike saya... kepada secret admire... saya sayang anda... sungguh ada sangat2 berharga kepada saya... ramai yang saya kenal dari blog ini... kebanyakan follower saya adalah mereka2 yang saya tidak kenali... terima kasih sangat2 sebab menyokong saya... kepada stalker... saya langsung tidak sayang anda... manusia macam anda layak mati jek... sebab kalau hidup kat dunia menjadi syaitan bertopengkan manusia... anda mengambil cerita saya di blog ini utk dicanangkan dalam dunia luar... apa tujuan anda? menjatuhkan saya? saya tidak kenal anda... jadi perlu ker anda nak jatuh kan saya... kenapa? dengki? sedarlah wahai stalker2 sedunia... hidup anda tak akan tenang dengan menjadi sebegitu... saya tak perlu mengenali anda... tp saya sudah tahu anda bagaimana... anda adalah pesakit jiwa yang paling tegar dalam dunia ini...

hidup saya hanya utk saya dan keluarga saya... tidak ada sebab utk saya nak susahkan siapa... saya terima org yang mempunyai kelebihan melebih saya... saya terima kerana saya sedar... kelebihan saya juga merupakan kekurangan orang itu... kita saling melengkapi... jadi mengapa perlu mendengki antara satu sama lain... kita hidup untuk org lain dan org lain akan hidup untuk org... =)


bukan itu merupakan kemanisan hidup... =)


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: