Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

cinta antara dia dan "dia"...

saya merindui dia... masih merindui dia... erm specific wordnya adalah mengingati dia... saya masih mengingati dia... sentiasa dia dalam ingatan saya... sentiasa dia dalam sebutan saya... kadang2 kala namanya terpacul dari bibir saya... secara tak sengaja akan terkeluar... mungkin kerana nama itu sudah terlalu lama dalam hati saya... 2002 - 2011... bayangkan betapa lamanya nama itu di situ...

tapi...

dalam masa yang sama, "dia" muncul kembali dalam hidup saya... mungkin "dia" biasa2 saja... tp entah kenapa... "dia"masih tetap seperti magnet dalam hati saya... entah sisi mana lagi harus saya letakkan "dia"...

tapi saya tetap mahu "dia" dihati saya... tapi haruskah juga saya singkirkan dia, hanya kerana mahu mengisi "dia"... erm tapi itu terlalu awal utk saya fikirkan... yang penting sekarang... adakah dia dan "dia"mahukan saya? hahahaha... soalan gila lagi bodoh...

apa harus saya buat? apa lagi harus saya boleh buat... duduk berdoa moga Allah memberikan yang terbaik utk saya... dia atau "dia" mahupun orang lain... saya redha... saya terima seadanya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

a.N.I.s said...

nak bilang berapa banyak perkataan dia dan dia tapi mcm banyak sangat pulak. heee :P