Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

Hari Yang Cukup Manis...

sambutan hari guru kali ini bermula dengan hambar... sungguh... saya tidak berapa excited untuk pergi mencari baju baru seperti tahun lepas... niat dihati hanya mahu pakai mana yang ada sahaja...

rancangan saya adalah untuk memakai baju biru tourqois yang baru 3 kali saya pakai... tapi bila memandangkan masa x cukup untuk meng"iron" maka saya putuskan untuk pakai baju kurung bunga merah bertanah hitam... dengan tudung express berwarna pink terang sama dengan warna bunga baju... yep selesa dan mudah...

berjalan kaki kesekolah dengan memakai kasut parazzi baru yang telah disiapkan oleh leong tukang kasut... =)

keluar dari muka pintu saya disapa oleh kucing jiran yang menanti di depan pintu rumah... mungkin dia juga mahu mengucapkan selamat hari guru untuk saya...

sampai disekolah... sambutan bermula... acara rasmi didahulukan... ucapan demi ucapan... persembahan demi persembahan... dan rehat untuk 20 minit...

acara diteruskan dengan sukaneka... dan kumpulan 5 telah menjadi juara keseluruhan acara... hehehe tahniah kumpulan 5 yang diketuai oleh Puan Juairiah...

paling best sebenarnya saya menunggu wish hari guru dari 3 insan... "dia", Rabitah dan Nazrul Farid... entah kenapa saya betul2 menunggu wish dari mereka bertiga...

waktu berjumpa Puan Nik di ofis saya mendapat SMS wish selamat hari guru dari rabitah... hati sedikit kembang...

masa berjalan nak balik kerumah, saya dengar nama saya dijerit di didepan gate sekolah... and saya mendapat wish dari nazrul farid... 2 ucapan sudah termakbul...

balik... on lappy... buka FB... tapppp yep ada wish dari "dia" hehehe... Alhamdulillah ketiga2 insan ini masih mengingati saya... TERIMA KASIH...

TERIMA KASIH juga kepada semua yang telah mengucapkan SELAMAT HARI GURU untuk saya... setiap ucapan beerti doa buat saya... doa untuk saya terus kuat menjadi seorang guru... terima kasih tidak terhingga... saya mendoakan setiap mereka yang telah mengucapkan selamat kepada saya dengan kejayaan dan keberkatan hidup dunia dan akhirat... INSYAALLAH...


SELAMAT HARI GURU UNTUK SEMUA GURU DI SELURUH DUNIA...

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA...

p/s: sama2 kita nantikan apakah berita gembira yang akan disampaikan oleh TPM untuk kita semua malam ini... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

a.N.I.s said...

saya tahu siapa DIA yang dimaksudkan. :P

syahNURazni said...

ish... sebboookkkk jek... dah tau diam2 sudah...