Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

Saya Harap Awak Faham

entri ini saya buat untuk awak... yep untuk awak...

sejak kenal awak kurang lebih 9 tahun... saya tidak pernah membuang awak dari hati saya... apetah lagi menggantikan awak dengan sesiapa juga... sungguh!!!

tahap keobsesan saya kepada awak sungguh ketara... mereka2 yang terdekat juga mengerti... dan bukan dibuat2, tapi itulah hakikatnya...

mengingati dan nama awak sentiasa dalam ingatan... mengeluh juga kadang2 mengeluarkan nama awak... sambil berjalan2 juga kadang2 terkeluar nama awak... melatah juga kadang2 tersebut nama awak... and kalau bosan berada dalam kelas atau meeting... pasti nama awak akan menjadi coretan pada buku nota dan catatan saya... obses bukan?!


pertama kali mengenali awak... sungguh saya teruja... teruja untuk mengenali awak... dan nyatanya awak tidak sombong... kerana itu kita boleh bersahabat baik...

tahun pertama dan kedua amat indah untuk saya... hinggakan saya lupa pada pesanan pertama awak... "Jangan jatuh cinta dengan saya..." yep saya ingat... itulah pesanan kamu... tapi saya terlupa kerana kebaikan awak.. saya lupa janji itu... hingga perasaan itu datang...

tapi saya cuba simpan... takut nti kamu pergi jauh... tapi perasaan itu membuatkan ingatan saya pada awak x pernah berhenti... kemana2 juga saya pergi... ada awak dalam hati saya... keluar berjalan, keluar bersama kawan2... kamu masih dalam ingatan saya... hinggakan apa juga yang saya lihat... saya mahu beli untuk kamu... =)

saya masih ingat satu hadiah yang pernah saya berikan untuk kamu... yep itu lah yang pertama saya lihat dan ingat kamu... =)

bercerita dengan kamu tak pernah habis... mahu berhenti tapi masih bersambung... tidak kira la melalui surat atau melalui email atau melalui telefon... tidak pernah saya rasa bosan atau jemu...

hurm mungkin entri ni akan menyebabkan beberapa readers rasa menyampah... tp x pe... saya tidak kisah... kerana saya mmg mahu menaipnya...

tp saya tidak pernah berharap dan menaruh harapan awak untuk saya... sebab itu semua ketentuan Allah... kalau ada jodoh ada lah... kalau tak ada saya redha... cuma kadang2 hati kecil tertanya2... apa yang akan berlaku pada saya pada saat awak memilih orang lain... bagaimana kehidupan saya... walaupun saya kata saya redha... tp adakah bila hari itu tiba saya benar2 redha... saya benar2 pasrah dan saya benar2 boleh menerimanya...


doa saya moga Allah berikan kekuatan untuk saya menghadapi apa juga kenyataan yang bakal menjelma...


doa saya untuk awak... moga awak bertemu dengan si rusuk kiri yang penyayang, serta bertaqwa kepada Allah...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"





No comments: