Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

Bangun Lambat

hari ini, permulaan pagi yang kurang baik... saya bangun lambat... pukul 4.35 pagi sudah terjaga sebenarnya... sebab kaki saya cramp... puas menahan sakit... lately ni kaki selalu cramp... huhu... lepas dah lega... tros tido semula...

then tak sedar pun bila faizal tahir mengejutkan saya walhal saya dah mengingatkan dia supaya mengejutkan saya sebanyak 15 kali setiap pagi... erm mungkin lepas ni saya kena suruh alyah pulak mengejutkan saya... huhu

saya terjaga jam 7.08 pagi... melopong... bangun!!! mandi cowboy... tros capai baju yang tak perlu iron and tros bergerak ke sekolah... pagar pun saya minta tolong seorang pelajar yang lalu tolong tutupkan... huhu... muka baru bangun tros masuk kelas... and paling best, hari ini saya tidak berlipstik... huhu... murid saya menegur... "cikgu? cikgu sihat ker? nampak muka cikgu pucat..." hehehe...

hari ini lepas refleksi saya nak balik tros... xmau fikir apa... saya nak tido and kemas bilik...

sabtu ni sukan, isnin saya dah mohon cuti rehat khas... perancangan saya nak balik perlis utk program sirih pulang ke ganggang... menumpang Shakiran... tapi... takkan kami berdua saja... saya juga tidak mahu menjadi isu negara nti... erm jadi kensel balik dengan Shakiran... now everything is on my own... bila dah rancang2 x jadi saya pun jadi malas dah nak balik... tgk la cemana...

kalau rajin kaki ni berjalan ke hentian duta sabtu nih... maka sampailah saya ke program tue... kalo tak rajin... maka saya akan terperap dibilik sepanjang isnin... hehehe...

perlukah saya bagitau mak tentang perasaan saya? perlukan saya ceritakan segalanya?
mungkin perlu tapi apa juga pun saya harus ceritakannya face to face... tak boleh cakap telefon... tunggulah raya nti ker atau bila2 nti...

p/s: ya Allah tetapkanlah keyakinan aku hanya untuk mencintai dia... saya cuma mahukan dia sebagai suami saya... saya mohon ya Allah curahilah kebaikan keseluruh perhubungan kami... redhailah kami, dekatkan hati kami dan satukan jiwa kami... jauhkan kami dari keburukan dan permudahkanlah perjalanan jodoh kami...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: