Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Dibuang Sayang, Ditelan Pahit

saya tahu tajuk entri tu terbalik dan sengaja saya terbalikkan... =)

lagi 2 jam saya akan bergerak pulang ke Gombak... huhu... sebenarnya saya berharap sangat hari ini lambat tiba... belum cukup rasanya menghabiskan masa disini... =(

tapi... apakan daya... harus juga bergerak dan harus juga meneruskan hidup.... insyaAllah raya nti saya akan balik ke sini kembali...

esok bermula la kembali perjuangan yang telah saya tinggalkan selama hampir 2 minggu... insyaAllah saya akan lebih bersemangat... readers doakan saya yer...

doakan juga moga perjalanan saya nti dipermudahkan dan diberkati Allah, selamat dalam perjalanan dan selamat tiba... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

Shaiful said...

semoga dipermudahkan urusan dan segala gerak kerja..