Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Jadual Baru...

effectively starting tomorrow, jadual baru akan bermula... dan yang paling best... saya officially dilantik menjadi guru tingkatan 6 bawah sejahtera... hehehehe... TAHNIAH untuk diri sendiri... terbaik!!!

apa juga pun saya terima seadanya... tidak mahu komplen atau tidak mahu komen... kenapa? kerana saya tahu bukan senang nak buat jadual waktu yang memenuhi syarat semua orang, terutamanya bila melibatkan guru yang berjumlah hampir 200 org... susah kan... 3 org pun payah nak penuhi permintaan... inikan pula 200 org...

jadiii... saya terima seadanya... berita gembira juga adalah saya masih mengajar 4 murni... syukur akhirnya bolehlah saya melihat pencapaian anak2 didik saya ini... sebenarnya bukan pencapaian mereka sahaja, tetapi juga kayu ukur kebolehan saya sebenarnya...

erm mungkin kini bukan masanya lagi untuk membuang masa, saya harus manage masa dengan baik... mengurangkan membuang masa... saya harus menyusun masa dengan betul2 baik...

readers, doakan saya dipermudahkan urusan dan diberi kekuatan untuk mengharungi segalanya...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: