Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

Saya Risau...

dulu dengan encik R, saya tidak sekisah ini... apa juga yg berlaku, saya redha saja... saya boleh menerima hakikat kalau encik R bukan untuk saya... hati saya boleh menerima...

tapi kali ini... banyak kali saya tertanya2 pada diri saya... apa akan berlaku kepada saya kalau 'dia' ditakdirkan menjadi milik org lain... sungguh saya masih belum meredhakan hati saya untuk menerima ketentuan itu...

setiap kali memikirkan hal itu... saya akan menangis... mengapa 2010 dan 2011 penuh dengan kisah hati dan perasaan? kenapa hati yg dah lama kering ini kembali basah dengan perasaan2 begini...

moga Allah memberi saya kekuatan... kata seorang rakan... "muka kami seiras' hehehe... entah la... seiras tak bermakna berjodoh... sehati baru berjodoh... =)

doakanlah moga dia menjadi milik saya... tapi saya juga memohon kepada Allah, andai dia yg terbaik untuk saya, rapatkanlah hubungan kami... andai dia bukan untuk saya, kuatkanlah hati saya... berikan saya ketabahan utk menerima segala ketentuan Allah...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: