Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

Saya Tidak Suka...

saya tidak suka bila saya dipaksa untuk melakukan kerja yang yang saya langsung tidak suka... ada beberapa kerja yang saya mmg x suka... tp saya terpaksa melakukannya... cemana tue yer?

entah la... menjadi guru adalah kesukaan saya... saya suka mendidik dan membimbing... yep itulah kerja seorang guru... menjadi pendidik dan pembimbing... bukanlah melakukan kerja2 selain dari itu...

tapi saya sebenarnya tidak kisah pun melakukan kerja yang selain dari itu... cuma yang "satu" itu sahaja yang saya tidak suka... entah la... kenapa harus begini...

kenapa kita tidak diberi kebebasan untuk melakukan kerja2 yang kita suka... kenapa kita tidak diberi pilihan untuk memilih apa yg kita mahukan...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: