Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

Segalanya Ku Terima

pernah tak anda merasakan sesak nafas bila memikirkan tentang seseorang?

bila bercakap telefon, anda terlebih excited dan kadang2 kelu x dapat berkata

bila berjalan2 dengan rakan, melihat sesuatu yang menarik... hati anda akan berkata, "saya mahu beli itu untuk dia"

bila mengeluh, anda akan mengeluhkan namanya...

bila anda bosan, anda akan coretkan namanya pada kertas... bukan satu, tapi penuh satu muka surat...

pernah tak, bila anda menaip email, menulis surat atau menulis blog tentang dia atau kepada dia, anda tidak boleh berhenti...

pernah anda mencintai seseorang hinggakan anda tidak dapat menerima org lain lagi, mencintai bukan sebulan atau setahun, tapi untuk 10 tahun...

pernah tak anda sukakan seseorang sampai semua password email, password FB, password twitter and also password kad ATM adalah berkaitan dengan diri dia...

sebenarnya itulah yang saya lalui selama hampir 10 tahun ini... segalanya pernah saya lakukan... dan sebenarnya banyak lagi yang kadang2 bila entri ini ditulis, saya sudah tidak mampu menyenaraikannya...

persoalan dalam hati saya hanya satu... adakah perkara2 ini berlaku kerana cinta atau perasaan suka yang mendalam a.k.a obsess?

entah la... doa saya adalah moga Allah memberi saya petunjuk arah mana yang harus saya lalui... jalan mana yang harus saya pilih...

readers... doakan moga ini adalah cinta, doakan moga ini adalah yang pertama, doakan ini adalah yang terakhir, doakan moga lelaki inilah yang Allah ciptakan untuk saya, dan doakan juga moga Allah permudahkan segalanya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: