Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Syukur Ya Allah

pertama2nya saya ingin merafaqkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana dengan izinNya proses perubahan jawatan ini dipermudahkan...

akhirnya yang berhak telah mengambil jawatannya... Tahniah kepada Encik Bani...

saya?! akhirnya tempoh menjalankan tugas HEM sudah berakhir... dan akhirnya juga saya boleh mengambil CRK...

sebenarnya niat dihati saya adalah untuk mengambil cuti rehat khas untuk pergi bercuti ke mana2 sekiranya saya tempoh menjalankan tugas ini selesai...

Alhamdulillah dipermudahkan... soal bayaran... saya tak kisah sangat... saya redha...

akhirnya dengan ini saya menghelakan nafas kelegaan... =D

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: