Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 27, 2011

Tidak Mampu Tersenyum...

orang kata kalau hari ini tersangat gembira... esok mungkin kita akan bersedih... mungkin itulah yg terjadi kepada saya... semalam, saya sangat gembira... hari ini, saya bersedih...

atau mungkin juga kerana faktor cuaca... cuaca sangat tidak produktif... makanya saya juga begitu... erm apa juga pun faktornya... saya mmg x mampu tersenyum saat ini...

ada reasonnya... erm tapi x pe saya tidak mahu ceritakan disini... tapi... saya memohon sangat kepada Allah agar dipermudahkan urusan saya, diberi kelapangan, serta dijauhkan dari hasad dengki, moga Allah merapatkan hubungan saya dengan orang2 disekeliling saya... insyaAllah...

saya tidak mahu mengecilkan hati sesiapa, saya cuma mengikut gerak hati saya... dan mungkin kadang2 tingkah laku saya mengecilkan hati sesetengah org...

saya mohon maaf atas semua kesalahan saya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

a.N.I.s said...

uiks. pasai apa?

syahNURazni said...

x dak pesaipa aih... saja jek...