Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 3, 2011

Ahad Yang Membahagiakan...

bangun pagi sangat awal... 6.00 pagi dah bangun... tp lepas bangun setengah jam tido balik... hehehe... biasa la... itulah saya...

erm saya bangun semula 9.15 pagi... berbual dengan Mak Cik (mak Husna) dan bermain dengan Harith... perkara paling mengejutkan adalah... pagi ini lepas 3 hari demam dengan suhu yg tinggi... maka harith dapat duduk... hehehe amazing... Subhanallah... itulah kurnia Allah utk kita pelajari...


ni la gambat pertama Muhammad Harith yang kali pertama duduk... hehehe TAHNIAH Harith... berjaya duduk...

Husna dan keluarga keluar berkelah di Ulu Yam... kalo x kerana dah beli tiket wayang, saya mmg berhajat nak ikut... tapi bagus juga x ikut sebenarnya... sebab nti saya malu pulak dengan keluarga lelaki nya...

pukul 10.00 mereka bergerak ke Ulu Yam...

saya pula pukul 12.00 bergerak ke Wangsa Walk... hurm sampai makan di Popeye... then 12.45 gerak masuk panggung... hehehe erm sorang diri...



yeah... inilah movie yang saya tgk... Sekali Lagi, Cinta Itu Milik Kita...

Tahniah kepada cerita ini kerana berjaya membuatkan saya menangis... (walhal mmg selalu menangis)... sebenarnya saya menangis bila saya teringat kisah saya dan dia...

erm... keluar dari Wangsa Walk, saya bergerak pergi membeli bunga fresh... kali ni saya pilih rose merah dan peacock purple...



inilah red roses... tp bukan yang saya beli... tapi yg saya beli tu seperti ini lah juga... (petanda malas mengambil gambar)



cuba google peacock purple tak keluar gambar... tp bunga nya seperti ni la... cuma warnanya purple... oke, sila bayangkan...

selesai jek membeli bunga... saya ke IKEA... hurm punya la jem.. tp kerana table lamp saya dah rosak... saya gagahkan juga kesana... erm dan kali ni saya beli 2 buah lampu lampam... hehehe satu utk guna terus and satu lagi standby kalo rosak... ala harga dia pun 9.50 jek... hehehe murah kan? hehe

bali dari IKEA, saya ke MR.DIY sri gombak... hehehe ronda2 then saya beli la gunting daun.. erm nak gunting batang bunga tue x mau la guna gunting oren saya tue... nti rosak pulak... hehe

balik dari MR.DIY saya tros balik rumah... hehehe... hurm puas hati dengan apa yang saya dah buat hari ini... esok seharian saya akan berada dirumah... menyiapkan kerja2 yang belum siap... hehehe supaya selasa saya kesekolah dengan tenang dan ceria... =)



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: