Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

APC



Dulu masa nak bagi saya jawatan SU HEM, saya dijanjikan dengan APC... herm sebenarnya waktu tu saya tak berapa berminat pun dengan APC tue...

hari ni dah keluar senarai APC utk 2010... erm of course la nama saya tak ada... saya kan cikgu baru yang tak layak dapat APC tue.. cuma yang saya tak puas hati... ada cikgu junior yang dapat APC tue...

erm malas nak comment lebih takut nti jadi isu plak... erm apa yang ada dalam hati ni biar saya jek tanggung...

p/s: untuk yang bertanya saya apa itu APC... APC = anugerah perkhidmatan cemerlang
p/s: sudah terlalu banyak racun disini, mungkin perlu berhijrah untuk menukar environment...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: