Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 31, 2011

Banyak Mahu Cerita...

banyak yang mahu saya ceritakan, tp x dapat saya ceritakan... terlalu peribadi dan terlalu tidak secure... insyaAllah kalau ada rezeki saya akan postkan kisah nya nti... buat masa ini biarlah rahsia... erm harapan saya adalah... moga readers semua mendoakan kebahagiaan saya dengan orang yang saya cintai... sungguh saya sangat mencintai dia... dan saya mahu kesudahannya juga bersamanya..

saya berharap ramadan ini memberi cahaya... memberi ruang utk kami mengenali antara satu sama lain.. memberi peluang untuk kami membina perasaan kami...

saya juga berharap kehadiran ramadan ini memberi erti kepada hubungan ini... sungguh... saya amat berharap...

selepas kejadian ari itu, setiap kali saya mengingatinya air mata saya mengalir... saya tidak pasti mengapa... dan selepas kejadian hari itu juga, saya semakin mencintainya... maaf... perasaan ini semakin tebal untuk kamu...

Allah, hamba mohon... rahmatilah hamba... dan biarlah perasaan ini terus dalam hati hamba... tumbuhkan dan segarkanlah perasaan cinta dalam hatinya untuk hamba... walaupun hamba tahu agak memerlukan waktu yang panjang... tp hamba redha... hamba akan tunggu...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: