Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Berani Atau Tidak...

saya hairan bila ada sesetengah orang berani untuk melakukan kesalahan, paling best... dia langsung tak tertangkap... kesalahan disini bukan la bermaksud kesalahan jenayah... tapi kesalahan2 kecil yang biasa2... yang kalau dibuat pun tidak lah meninggalkan titik hitam dalam kehidupan...

erm tapi saya?! langsung tak punya keberanian untuk melakukan semua itu... saya takut nti ia akan melarat dan akan disebut2... hurm entah la... tp kali ini hati saya seolah2 nekad utk melakukannya...

entah la... takut juga, tapi saya mesti buat... erm tak pe... apa juga yang terjadi pada masa hadapan akan saya tanggung sendiri...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: