Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

Port Dickson Here I Come...

hari ini saya cuti rehat khas... erm sebab dulu masa saya menjalankan tugas HEM saya mmg bercita2 kalau PK HEM baru dah naik saya akan ambil cuti rehat khas... and hari ini yes... saya dah ambil cuti tersebut...

kalau ikutkan juga saya mmg bercadang utk pulang ke kampung menghadiri program Sirih Pulang Ke Ganggang... tapi kerana tiket bus dah sold out, maka saya terperaplah di Gombak ini...

pagi tadi, masa tido utk round ke 2, hehehe... saya dapat call dari kak zurina (KP Sains)... bagitau yang ada kursus pedagogi sains utk cikgu sains form 4 di Port Dickson... kursusnya bermula hari selasa hingga khamis...

dia bertanya adakah saya berminat? mulanya saya malas kerana saya tidak tahu tempat tue dan saya tahu pula last minute... tapi bila fikir2 balik lepas habis cakap dengan dia tue... erm rasa oke juga boleh tenangkan minda...

jadi saya call dia semula utk comfirmkan... akhirnya yes!!! saya akan ke PD... hehehe...

saya amat berharap kursus ini dapat membantu saya meningkatkan profesionalisma saya dalam P&P sains... erm disamping itu, saya amat berharap yang saya akan dapat menenangkan fikiran saya... balik hari Jumaat dengan penuh semangat... insyaAllah...

skali2 skala begini amat perlu... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: