Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 6, 2011

Rutin Seharian

06.07.2011

8.00 am = saya teringin nak bagitau awak yang arini saya breakfast makanannya tak sedap... mihunnya pedas

9.00 am = saya teringin nak bagitau awak yang ceramah pagi ni langsung tak kreatif...

10.30 am = saya nak sangat bagitau awak yang sorang ahli group saya tu langsung tak membantu...

3.00 pm = awak nak tau tak, pembentangan petang ni sangat buat saya mengatuk...

6.15 pm = petang ni memang best dapat jalan2 kat tepi pantai, tapi x dapat mandi sebab air dia kurang bersih

10.30 pm = Alhamdulillah malam ni dah selesai pembentangan...

11.50 pm = good nite... sweet dream...

saya tersiksa dengan kesenyapan awak...
saya tak suka perempuan tu yang selalu comment dalam status awak, yang selalu menyampuk dalam status kita...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: