Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 3, 2011

525...





orang cakap, kalau jodoh kita dengan orang tue... segala urusan ke arah itu dipermudahkan... tappiii... saya dengan "dia" tidak...

selepas beberapa tahun kenal... baru berpandangan... lepas tue senyap... x dek apa perkembangan pun... huhu saya risau... banyak yang saya risaukan...

1. risau bukan dia si incik tulang rusuk... huhu saya tak mahu begitu... saya mahu dia... (degilkan saya... tegarkan saya...)

bukan apa... saya sudah penat menyimpan perasaan ini beberapa tahun... penat kalau akhirnya saya perlu mengalihkan perasaan kepada orang lain...

2. takut menerima hakikat bahawa dia merupakan si incik tulang rusuk kepada perempuan lain...

bagaimana dengan saya? apa akan jadi dengan saya bila melihat dia bersama orang lain? huhuhu setakat ini saya tidak sanggup...



walaupun sebanyak mana manusia dalam dunia ini, saya hanya mahukan "dia" seorang... huhu...

p/s: tajuk entri ini merujuk kepada bilangan entri dalam blog saya... huhu... sudah hampir mencecah 600... yay!!!


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: