Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Adakah diamku bermakna?





last sms saya pada encik S adalah pada 12 Ogos yang lepas... waktu tu saya di restoren menunggu order... ada kelapangan jadi sy pun sms dia... mmg dah lama saya ingat nak sms mengucapkan selamat berbuka puasa... tp tak berkesempatan... dan kebetulan hari itu sy tidak bz memasak sebab makan di kedai, jadi sy sms dia... tapi... biasalah... sms saya dibalas sepi... senyap dan bisu...

tapi tak pe... saya sudah menjangkakan respons itu... bersyukur juga sebab selepas itu mak datang sini... bersama dengan mak, buatkan saya lupa sekejap dengan encik S...

tapi adakah diam saya itu bermakna... adakah mendatangkan kesan dalam hidup encik S? atau encik S lebih senang sekiranya saya tidak mengganggu dia... but lately encik S selalu update status FB nya berbanding sebelum nih... erm adakah encik S mahu menarik perhatian saya? atau dia mmg punya banyak terluang lately nih...



erm semua persoalan hanya seorang jek yang boleh jawab... encik S... yep dialah yang mampu menjawab persoalan2 tu semua...

kadang2 sebenarnya saya mengharapkan saya tahu apa yang ada dalam hati encik S... kalau boleh seminit pun cukup lah... seminit pun cukup untuk tahu apa yang ada dalam hati encik S...

tapi mustahil la kan... huhu... erm saya berharap dalam hati encik S adalah semuanya yang baik2 saja... saya berharap sangat... moga Allah membuka hati encik S untuk menerima saya seadanya... mencintai saya kerana Allah... dan moga Allah menemukan jodoh saya bersama encik S...

mungkin benar, apa yang baik untuk kita tidak semestinya baik pada pandangan Allah, dan apa yg tidak baik bagi kita mungkin baik pada pandangan Allah SWT, hanya Allah yang maha mengetahui... tp saya berharap sangat, apa yang baik pada pandangan Allah, adalah juga yang terbaik pada pandangan saya... dan begitu juga sebaliknya...

readers... sy mohon... doakanlah saya... doakan yang terbaik utk kita semua...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: