Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 5, 2011

Daisy Path...



bila baca balik entri2 lama... saya senyum sendiri... erm rupanya dari awal kemunculan blog ini... kebanyakan entri saya adalah menjurus kepada "dia"... erm entah la... kenapa begitu sukar untuk melupakan dia...

dulu saya cuba belajar untuk redha... redha kalau dia bukan untuk saya... tp semakin saya cuba semakin kuat perasaan takut... takut kehilangan... selepas berpandangan, hati saya makin kuat... entah bagaimana hati dia...

orang selalu cakap... kalau kita ingat orang tu, sure orang tue juga akan ingat kita... saya? boleh katakan hari2 ingat dia... bukan setakat ingat... tp hampir setiap hari saya menyebut namanya... bila saya mengeluh, saya akan sebut namanya... bila saya berada dalam masalah yang hebat, saya akan sebut namanya... erm saya hairan? dia ingat saya ke tidak?! tak kan sikit pun x ingat?!

banyak kemungkinan... tp hati saya berkata... yep dia juga ingat saya... cuma dia tak nak bagitau... hehehe... erm biarkan saya terus perasan begini...


biarkan saya begitu... =)

p/s: tajuk entri ini tiada kaitan dengan isi entri... saja suka2 apa yang terlintas dikepala... =)




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: