Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 7, 2011

Dia Kembali...

erm kalau ada yang rajin godek2 entri awal saya dulu... sy ada post 1 entri tentang seorang mamat nih... and kalo tengok kat comment bawah tue, saya ada comment yang sampai 1 ogos dia belum approve saya...

erm a few days lepas... dia sudah approve saya... Alhamdulillah...

tapi kali ini bukan untuk kembalikan perasaan saya pada dia... sungguh!!! perasaan tu dah x dak lagi dalam hati mahupun dimana2 pun... tak ada!!!

saya anggap menyukai dia dulu adalah satu kesilapan yang bodoh... kesilapan yang tak sepatutnya saya buat...

kalau di recall balik... banyak sangat kesilapan bodoh yg saya buat kerana mencintai dia dulu... dan saya tak akan ulanginya lagi...

saya cari dia... sebab saya ingat kat dia... saya add dia atas dasar kawan... sebab tue saya tak mesej dia pun bertanyakan khabar atau apa... saya tak kisah sebenarnya dia nak approve atau tak... erm terpulang... kalo dia approve, oke... go on as friend...

kalo x approve pun... erm ada saya kessah!!! erm yang penting hidup saya diteruskan seperti biasa dan dalam hati saya sudah ada cinta untuk orang lain... walaupun masih belum pasti... tp saya tetap mahu mencintai orang itu...

erm insyaAllah saya tidak akan ulangi kesilapan bodoh2 kerana mencintai seseorang... banyak tertinggal flight la, sentap 12 la, hantar email bodoh la... and banyak lagi lah... so saya tak mahu ulang lagi semua tue...

dan sungguh... perasaan itu untuk dia sudah habis!!! habis sampai ke sini... sekian terima kasih... =)



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: