Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Hari2 Yang Indah...

jumaat sabtu ahad isnin selasa dan rabu yang cukup indah... saya hampir lupa kepada encik S, saya juga hampir lupa dengan kerja2 saya... semuanya saya lupa... yang saya ingat hanyalah mak saya... sebab mak saya ada di sini...

bahagia sangat rasanya... cuma masih ada sedikit perasaan tidak puas hati... tapi saya cuba utk tidak mengambil kisah semua itu... saya cuma mahu menikmati kehidupan yang bahagia ini...

sebenarnya saya mmg ingin sangat nak cerita tentang encik S pada mak tapi saya tak tau nak mula dari mana... saya bukan mcm sesetengah org yang boleh bercerita sesuka hati mereka... dan akhirnya saya putuskan ada baiknya saya tidak bercerita... banyak kali saya buka handfon utk tunjukkan gambar encik S pada mak, tapi akhirnya saya tutup balik...

tak pe la... saya dengan cara saya... org lain dengan cara mereka tersendiri... =)

erm yang penting saya bahagia dan org lain pun bahagia...

p/s: kat bilik guru nih... suasana hari guru dah mula terasa... dengan hiasan segala bagai, siap ada lagu raya lagi... hehehe sungguh indah...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: