Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 8, 2011

Jadual Waktu Baru...



Alhamdulillah peralihan kuasa telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya... saya dengan rasminya melepaskan 6 Bawah Sejahtera... secara perlahan2 saya akan meninggalkan dunia tingkatan 6...





baru sebentar tadi saya menerima jadual waktu baru... erm saya kekal mengajar tingkatan 6 atas hingga hujung tahun, 4 murni dan saya mendapat 1 kelas sains lagi iaitu 4 ilmu... kelas akhir... erm entah mcm mana la penerimaan murid2 tue... dan yang penting, entah bagaimana la saya nak meneruskan hidup dengan 4 ilmu nih... huhu

erm insyaAllah ada hikmah disebalik segalanya... erm yang pasti saya harus meneruskan hidup saya... insyaAllah, saya akan kuat... =)




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: