Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

Jelas... takut... dan berharap masih mencintai...



penjelasan semalam amat menakutkan saya... erm sebenarnya saya takut... takut kerana perbezaan kami... erm dia terlalu organised and follow the flow... tapi saya? tidak... saya tidak begitu... saya ikut gerak hati... perbezaan itu membuatkan saya takut... takut hati kami menjadi jauh... walaupun sebenarnya ada juga persamaan antara kami...

saya mula sedang belajar memahami dia... dan saya mula belajar mengenali dia... erm biarpun kami tidak officially lagi... tp saya berharap soon akan jadi official... cuma rasanya cam saya kena menunggu terlalu lama...

sebab org seperti dia is kind of kurang suka pada komitmen... erm sebenarnya banyak perbezaan antara kami... walaupun org kata perbezaan itu bagus... tp saya takut sebenarnya... takut tak dapat get long... huhu

buat masa ini, saya berharap sangat dia tidak bertemu dengan blog saya... huhu... walaupun saya tak mention namanya... tp saya takut dia terperasan... hope not... dia tidak mungkin punya masa utk sibuk2 mencari blog saya nih... =)

p/s: Allah, berikanlah saya kekuatan... saya mahu terus mencintainya...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

1 comment:

a.N.I.s said...

ape ni?

update pls!