Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 22, 2011

Kekurangan...

seringkali saya merasakan saya tidak sempurna... bila berhadapan dengan manusia2 tertentu, saya selalu merasa rendah diri... jauh disudut hati saya betul2 berharap saya seperti manusia2 tertentu ini...

entah la... tapi apa juga[un bukan la bermakna saya tidak bersyukur... sebenarnya saya bersyukur sangat dengan kurniaan Allah pada saya... tapi entah la... huhu...

oke, tutup kisah itu... apa pun juga... setinggi mana pun juga saya mahu menjadi orang lain... tak akan mungkin tertunai kerana inilah saya... terima seadanya... syukur dengan apa adanya...

tak sabar sebenarnya nak tunggu hari khamis... huhu... tak sabar nak cuti sebenarnya... raya tu tak penting... yang penting cuti... saya berharap sangat, khamis cepat sampai... huhu

kalau boleh, tuisyen hari khamis tu pun saya nak kenselkan... hehehe... berharap sangat ia dikenselkan... kalo kensel, lepas sekolah saya dah cabut balik shah alam... =)

saya rindu kampung... rindu bapak... rindu pertemuan sekeluarga... tahun lepas tak berpeluang beraya beramai... insyaAllah tahun ni ada peluang berhari raya bersama2...

saya mohon dengan sangat... moga segalanya berjalan lancar...

tentang encik S... erm entah ler... kadang2 saya rasa patah hati... putus asa... moga Allah berikan saya petunjuk... kalau encik S untuk saya, saya mohon dengan sangat moga Allah dekatkan hati kami... tapi kalau sebaliknya... saya mohon, hapuskan perasaan ini dari hati saya... hati ini milik Allah, dia berhak menentukan siapa yg patut berada didalamnya... walaupun sebenarnya saya berat hati nak melepaskan encik S... apa juga pun... yang paling penting saya berharap sangat, perasaan saya pada encik S tidak melebihi cinta saya kepada Allah...

p/s:skarang... saya gila mendengar lagu Berdua Bersatu... nyanyian kumpulan baru Forteen... and paling saya suka dalam group tue adalah Izzue Islam... hehe sweet sangat... =)


yang rambut serabai tu ler izzue islam... hehehe siapa2 yang mengenali saya mesti akan kata... "dah agak dah... azni mmg suka yg muka jambu... hehe"


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: