Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

Maaf

ada sms saya mengecilkan hati awak? atau membuatkan awak fikir sesuatu yang awak tidak sukai... maafkan saya... saya tak bermaksud begitu... saya cuma bercakap perkara yang benar dan saya tidak bermaksud untuk mengecilkan hati awak atau apa juga...

saya harap kita terus bersahabat... sebab saya yakin awak akan menjadi kawan yg terbaik utk saya... saya berharap hubungan ini tidak terputus kerana perkara2 bodoh yg telah saya lakukan... saya berharap sangat awak faham...

walaupun org ckp dalam friendship tidak ada istilah maaf dan terima kasih... saya masih lagi mahu memohon maaf atas kelancangan jari saya menaip segalanya... maafkan saya Shakiran...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

2 comments:

a.N.I.s said...

ni pasai apa pulak ni?

syahNURazni said...

erm tak dek ape2... nti ptg2 sy call lah... hehehe... apepun dah jelas, semalam dah clear...