Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

Memandang Dari Kejauhan Itu Sungguh Menyakitkan..



yep... sangat menyakitkan bila kita hanya bisa memandang tanpa menyentuh mahupun memberi pandangan atau komen...

begitulah dengan hati saya... sehari2 ada sahaja yang mahu saya katakan kepadanya... tapi nyatanya saya tidak mampu...

saya tidak mahu menjadikan hubungan yang baru jernih ini kembali keruh... saya takut kekeruhan kali kedua akan menggelapkan terus hubungan ini... biar la sebegini... biar lah saya bersabar...

saya yakin Allah tahu apa yang terbaik untuk saya... mungkin Allah mahu saya lebih mencintaiNya terlebih dahulu, barulah Dia memberikan kepada saya cinta seorang hambaNya...

"ya Allah... tidak dapat sayagambarkan apa yang ada dalam hati ini... hanya Engkau yang melahirkan perasaan ini dalam ini sahaja yang tahu... hamba mohon dengan sangat ya Allah... berikanlah kami yang terbaik... andai tiada cacat celanya, satukanlah hati kami, temukanlah jodoh antara kami... andai ada rencana lain yang telah Engkau aturkan untuk kami... berikanlah hambaMu ini kekuatan utk menghadapi kenyataan bahawa dia bukan utk hamba..."





"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: