Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

Menjadi Amelia...

kadang2 bila duduk saja2... terbayang juga... alangkah bagusnya menjadi kak Amelia... yg selepas ini saya akan bahasakannya sebagai kak Amy...

erm she is so motivated, energetic, and sangat komitment dengan kerjanya... plus she has a wonderful family... saya adore her a lot

semua orang saya padanya... semua orang respect... she's one in the million... and maybe dalam 6 juta manusia di muka bumi ini... hanya dia seperti itu... mungkin selepas sukarno dan puan shaariah (PK MRSMB dulu)

setiap apa yang dia hajatkan pasti akan diusahakan dengan penuh bersemangat... bekerja dengannya sangat2 terasa dihargai... =)

each programmed kami buat bersama, pasti ada penghargaan... dan penghargaan itulah sebenarnya yang menjadikan kami ikhlas... bukan sebagai bayaran, tp sebagai menghargai titik peluh kami selama ini...

dia sangat teliti dalam setiap perancangannya... and no wonder Puan Dayang (pegawai tertinggi di PPD Gombak, sangat adore her)

setiap kali berucap di hadapan murid, kak Amy ada satu tarikan... dia mampu membuatkan semua murid senyap dan membisu... every talk she gave, murid akan terdiam dan mendengar penuh minat... itu sebenarnya yang paling membuatkan saya respect her so much...

sometimes i feel i want to be her... tp mungkin sy masih belum cukup hebat lagi... mungkin sy belum cukup bagus... dan saya percaya... setiap manusia ada kelebihan dan kekurangannya... saya percaya saya juga ada kelebihan walaupun kelebihan yang saya ada belum cukup utk menyamatarafkan saya dengan kak Amy...

i wish now, at least sy ada semangat seperti dia... itu sudah memadai... =)

HAPPY BIRTHDAY KAK AMY...




"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: