Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 6, 2011

Menjauhkan Diri



erm lately sy seperti gagal mengawal emosi dan perasaan saya kepadanya... erm saya selalu sms, selalu comment dan selalu post link di wallnya... huhu saya takut pula dia akan tahu perasaan saya...

ya Allah, hamba mohon dengan sangat... semoga dia tidak tahu perasaan ini buat masa ini... kerana hamba rasa tidak sesuai dia mengetahuinya sekarang...

insyaAllah saya akan cuba kuatkan semangat dan hati untuk ignore dia for a while... erm utk slow down the suspicious feeling... erm biar la perasaan ni saya jek tanggung buat masa nie... bila hati dia dah terbuka untuk saya... insyaAllah saya akan beritahu dia respons yang sama...

ingore does not means avoid... dalam hati saya masih ada dia... dan insyaAllah akan tetap ada dia... cuma saya mahu melihat dia dari jauh seketika... tidak mahu terlalu dekat sebab takut perasaan ni nampak obvious di matanya...

erm... readers... doakan hati saya kuat utk menghadapi semua ini...


gambar ini hanya suka2, tiada kaitan dengan yg hidup mahupun yg telah tiada...


p/s: kadang2 saya tertanya2... apakah kesudahannya perasaan ini... saya selalu mendoakan yang terbaik...

p/s2: kadang2 saya tertanya2... adakah dia juga seperti saya... mengingatinya setiap saat dan menyebut namanya dalam keluhan saya...

p/s3: kadang2 saya tertanya2... adakah ini yang dinamakan cinta? kenapa org lain tidak seperti saya... huhu

Allah... hambaMu ini berdoa, temukanlah titik jodoh antara kami... satukan kami dalam rahmat dan keberkatanMu... redhai kami dan panjangkan jodoh kami hingga kesyurga...


"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: