Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

Nikmat Allah

syukur atas nikmat Allah... syukur sangat... kerana menjadi pilihan Allah untuk mengharungi ramadhan ini dengan penuh kekuatan...

tahun2 lepas... sy tidak cukup kuat... tp Alhamdulillah, tahun ini saya kuat... saya mampu mengharunginya... doa saya moga Allah memberi kekuatan utk saya terus istiqamah hingga ke akhir hayat saya...

moga ramadhan ini titik mula untuk perjalanan yang lebih panjang...


insyaAllah...

hari ini bermula jadual baru... jadual tanpa lower 6... tp betul cakap kak aini, its not the end of life bila tak ajar form 6... erm dan saya sudah belajar untuk redha...



sebab saya yakin dengan rahmat Allah untuk saya... mungkin berkat ramadhan, ada sesuatu yang lebih baik yang Allah sediakan untuk saya... insyaAllah


kadang2 kita pun tak pasti apa yg Allah cuba aturkan untuk kita... kehilangan buat kita sentiasa berfikir... dan saya yakin Allah akan beri lebih baik untuk saya pada masa akan datang...



"ya Allah... saya berharap andai tidak ada cacat celanya dan dengan izinMu... bukakanlah hatinya untuk menerima saya seadanya... lembutkanlah hati dia untuk mencintai saya keranaMu... temukanlah jodoh antara kami dengan keberkatan dan rahmatmu... redhailah hidup kami dunia dan akhirat... permudahkanlah urusan kami... berikanlah kami kekuatan untuk menempuh hari2 mendatang... bahagiakanlah kami hingga ke syurgaMu... jauhkanlah kami dari hasutan syaitan, manusia yang dengki serta kejahatan pandangan mata..."



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: