Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

sorang lagi lelaki handsome menjadi milik orang lain...



erm dalam list saya, banyak lelaki handsome... hehehe antaranya ada yg dah berkahwin... hehehe so makin kurang la senarai lelaki handsom dalam list saya...

terbaru... sorang lagi lelaki dalam list saya sudah berumah tangga... ianya adalah redza minhat... hehehe pelakon filem pisau cukur... memegang watak Faqir yang bergigi besi...

sweet sangat dia dalam citer tue... and citer tu kalo diulang2 berapa juta kalipun saya x jemu... hehehe...

dah lama dia kahwin... for almost 2 @ 3 bulan... erm saya baru tau tadi bila godek2 blog dia... saya mmg follow blog dia tp jarang baca... hehehe tp ntah tadi terbaca... hehehe

apa juga pun... TAHNIAH... sudah sampai seru... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: