Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

Tengok Dari Jauh Cukup Lah...

semalam... pantang saya break... hehe saya sms encik S... tp Alhamdulillah saya masih boleh mengawal perasaan... hahaha gila btol...

erm yang pasti saya akan cuba yang terbaik... insyaAllah...

hari ini ada majlis khatam Al Quraan... Alhamdulillah segalanya berjalan lancar... dan saya bersyukur sangat kepada Allah... walaupun dalam environment yang begini, masih ada generasi Al Quraan di dalam nya... anak2 murid yang terlibat dalam majlis Khatam Al Quraan ini sungguh merdu suaranya... Alhamdulillah...

saya tertarik dengan tazkirah ustaz Fadzli sebelum majlis bermula... katanya bila rumah itu ada ahlinya yang membaca Al Quraan, insyaAllah malaikat akan mengerumuni keseluruhan rumah tersebut dan syaitan akan lari bertempiaran... sebaliknya jika rumah itu tiada ahlinya yang membaca Al Quraan, maka syaitan akan masuk ke rumah menggantikan malaikat, manakala malaikat lari menjauhi rumah tersebut...

tersentuh hati saya...



"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: