Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 12, 2011

Update yang buat saya panas!!!

simbolik kan gambar nih?

latest update dia... membuatkan saya sangat menyucuk hati... erm 4 keping gambar perempuan... huhu... perempuan yang sama...

yep... saya jeles... betul jeles... dan kalau itu tujuan dia... yep... dia menang... saya mmg sudah cemburu...

tapi bila difikirkan dengan rasionalnya... mungkin itulah antara reasonnya kenapa Allah belum temukan titik jodoh antara kami... kerana saya mudah cemburu...

belum ape2 dah cemburu... haip... saya harus cool... tenang... saya tau perempuan itu cuma kawan dan mereka keluar bukan berdua... hehehe... insyaAllah saya akan cuba cool... =)

pagi2 dah update status... emmm jadual hari ini agak relax... kelas 5 ehsan bakal burn kerana Ceramah Nuzul Al-Quraan, 3Il and 3Op saya cuma perlu jaga mereka sahaja... and kelas bersama 4 Murni saya akan buat PEKA... erm saya agak lambat sket dengan 4 Murni nih... and saya perlu speed up... =)

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: