Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

560 - Tak dek ape yang best pun...


hari ini hari yang membosankan... tiada cerita menarik untuk diupdate... seperti biasa saya hanya memusingkan kitaran yang sama seperti mana setiap hari... cuma bezanya hari ini sedikit relax sebab saya hanya perlu masuk untuk latih tubi... erm menarik juga... akhirnya saya dapat satu ilmu dan knowledge yang mantap untuk sains form 3... almost 2 minggu saya involved dalam program ni... ada pro dan kontranya... pronya adalah pelajar fokus dengan apa yang saya sampaikan... mungkin kerana mereka kurang kenal saya, jadi mereka lebih mahu mendengar... tapi kontranya adalah kesian kepada mereka2 yang ditugaskan membuat relief... sebab terlalu ramai yang mahu di reliefkan... tapi biasa la apa juga yang mahu kita buat... ada pro dan kontranya... sekarang yang menentukan keberkesanannya adalah hasil... kalau hasil menjadi lebih baik, yang kontra perlu di tambah baik dan yang pro perlu dilebih baik kan... kalau hasil nya x memberangsangkan, maka mungkin kita harus post mortem kenapa berlaku begitu...



tengok gambar kat atas ni buat saya teringin nak pegi berkelah... makan sambil mandi manda tepi laut atau sungai... x dapat tepi laut atau sungai pun, dapat tepi padang pun jadi la... saya nak duduk dan menikmati keindahan alam... erm masalahnya ada ker orang nak teman saya? itulah masalah saya... semua saya buat sendirian... saya tak banyak kawan, yang ada pun x berapa nak baik sangat and masing2 ada komitment sendiri... ya Allah, hadirkan untuk saya, encik Tulang Rusuk dengan segera... supaya saya boleh melalui hidup2 ni berdua2an... hehe



oke fokus saya petang ni adalah untuk marking paper upper 6 sejahtera... sejak datangnya cikgu kimia form 6 yang baru nih saya seperti sudah tiada hati nak teruskan upper 6... tp apakan daya batch ini adalah batch yang saya mulakan... jadi saya tak sanggup nak lepaskan... tinggal beberapa bulan jek lagi...

erm jadi... kesabaran itu sangat penting... hehehe...



ohh... selain kesabaran... fokus juga penting... hehehe utk menenangkan hati dan perasaan... hehehe...

encik S... harap kamu baik2 saja... tak berani nak comment takut serkap jarang... kalau status kamu itu menggambarkan diri kamu... saya harap kamu tabah... kalau utk orang lain, saya doakan moga kamu tenang dan kuat selalu...

"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: