Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 10, 2011

Hari Raya Kami...

oke... nak shared gambar raya kami... hehehe erm tak banyak and tak profassional... amatur ambil gambar... apa juga pun terima kasih kepada encik Sam kerana membantu saya menjayakan misi penggambaran keluarga ini...


mak lang and mak su bersama anak2 saudara...
dah 6 rupanya anak saudara ku... huhu bila nak ada anak sendiri nih?!

keluarga kak ida...

keluarga abang didi...

tok dan wan bersama cucu - cucu...

"big" and happy family...

oke... lately nih ada pulak yang rajin men"stalker" blog saya... erm entah siapa... Secret Admire atau Stalker... huhu apa juga pun terima kasih kerana melawat blog comel ini...

Encik S...

setahu saya encik S ada keje lapangan diluar negara... erm saya cuba sms, tapi x bereply... saya cuba comment di FB... ada pulak respon... erm mungkin kadang2 saya ni jenis yang tak pandai control... bila dah oke saya lebih2 pulak... huhu... erm insyaAllah akan cuba belajar dari kenyataan... hehehe

Kerja...

tentang kerja... entah la... saya sepertinya tidak bersemangat untuk meneruskan perjuangan saya dalam bidang ini... saya tak pasti adakah dari saya yang cepat jemu atau persekitaran kerja yang merimaskan atau kerena birokrasi atau apa faktornya... saya juga tak pasti... saya betul2 berharap saya dapat rehat secukupnya... saya betul2 berharap permohonan di luluskan... saya mahu berehat seketika...

mahu berpindah sekolah... terasa malas... banyak urusan yang perlu saya buat dan banyak juga wang yang akan mengalir... huhu... erm saya menetapkan aim... kalau permohonan saya ini tidak diluluskan... tahun depan insyaAllah saya akan mohon untuk berpindah sekolah... itu tekad saya...

readers... doakan moga Allah memberikan saya yang terbaik... =)
"Dengan Mengingati Allah, InsyaAllah Hati Akan Menjadi Tenang"

No comments: